Μελέτες Οργάνωσης

Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ δραστηριοποιείται σε ένα ευρύ φάσμα συμβουλευτικών υπηρεσιών σε όλες τις περιοχές της σύγχρονης οικονομικής δραστηριότητας. Ανάμεσα σε αυτές περιλαμβάνονται:

Αναδιοργάνωση Επιχειρήσεων και Οργανισμών


Διεξαγωγή μελετών για την αναδιοργάνωση της Οργανωτικής Δομής των επιχειρήσεων και τη βελτίωση της προσαρμοστικότητάς τους, μέσα από τις κατάλληλες οργανωτικές δομές, στις ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών τους. Ενδεικτικά αναφέρονται :
 

  • Μελέτες Αναδιοργάνωσης Επιχειρηματικών Λειτουργιών (Business Process Reengineering – B.P.R)
  • BPR με την Ενσωμάτωση Εργαλείων και Εφαρμογών Πληροφορικής
  • Εκπόνηση Business Plan
  • Εκπόνηση Marketing Plan


Project Management - Υπηρεσίες Σύμβουλου Τεχνικής Υποστήριξης

Όσον αφορά την Ανάπτυξη, τη Διαχείριση και την Υποστήριξη μεγάλων έργων και πολυετών προγραμμάτων, η Εταιρεία βασίζεται στο σωστό προγραμματισμό των επιμέρους ενεργειών σύμφωνα με αυστηρά προκαθορισμένους στόχους και περιορισμούς, σε επίπεδο οικονομικό, χρονικό και διοικητικό.
Αποτελεί ένα σύνολο σύνθετων δραστηριοτήτων που περιλαμβάνει σχεδιασμό, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο, καθώς απαιτούνται:

  • έγκαιρη επίτευξη στόχων με αντίστοιχη τήρηση περιορισμών,
  • ορθή οικονομική διαχείριση,
  • επίτευξη ορθής επικοινωνίας για την σωστή συνεργασία μεταξύ των εμπλεκομένων σε κάθε έργο,
  • σωστός καθορισμός και τήρηση προγράμματος.


Μελέτες Συστημάτων Παραγωγής – Κοστολόγησης

Μελέτη, Σχεδιασμός, Υλοποίηση Συστημάτων Οργάνωσης Παραγωγής - Κοστολόγησης Προϊόντων και Υπηρεσιών. (Πρόβλεψη Ζήτησης, Προγραμματισμός αγορών υλικών, MRP II, Συνολικός Προγραμματισμός Παραγωγής, Έλεγχος Εργασίας, Διαχείριση Παραγγελιών, Παραγωγή Ενδιάμεσων Προϊόντων, Kοστολογικά μοντέλα  κλπ. )

Μελέτες Μέτρησης Ποιότητας Υπηρεσιών

Αξιολόγηση της εταιρικής εικόνας και του επιπέδου ικανοποίησης των πελατών επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών μέσα από τον προσδιορισμό της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρονται από την επιχείρηση και υλοποίηση διορθωτικών μέτρων βελτίωσης της σχετικής ποιότητας.

Μελέτες Εισαγωγής Νέων Προϊόντων σε Αγορές

Διερεύνηση εναλλακτικών ιδεών για νέα προϊόντα (concept testing) εξέταση εναλλακτικών μεθόδων εισαγωγής - λανσαρίσματος νέων προϊόντων σε αγορές,επιλογή του κατάλληλου μίγματος προωθητικών ενεργειών, αξιολόγηση και επιλογή των ενδεδειγμένων καναλιών διανομής κ.λ.π.

Κλαδικές Μελέτες

Αποτύπωση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν συγκεκριμένοι κλάδοι της Οικονομίας ως προς τη βιωσιμότητά τους, τα διαρθρωτικά προβλήματα που τους απασχολούν, τον εκσυγχρονισμό τους, τόσο από τεχνολογική άποψη όσο και από την οπτική γωνία της υιοθέτησης σύγχρονων τεχνικών οργάνωσης και διοίκησης των επιχειρήσεων που τους απαρτίζουν.